جزئیات ویژه

سایت شرکت تولیدی و صنعتی آرا تجهیزات تولید کننده انواع یخچال های فروشگاهی و صنعتی توسط شرکت فراتک در مشهد طراحی گردیده است.

Website design of Ara tajhizat Company

https://www.aratajhizat.ir/

تکنولوژی های مورد استفاده در سایت:

شرکت آرا تجهیزات همواره تحقیق و پژوهش در زمینه فعالیت‌های اجرایی، تسلط کامل به اطلاعات به‌روز فنی و مهندسی جهت ارائه ارزشمندترین محصولات و خدمات به مشتریان را بر خود واجب دانست تا نیل به نتایج مطلوب و موفقیت در درازمدت از طریق جلب رضایت مشتری و تأمین منافع ذی‌نفعان محقق گردد.
ساخت وب سایت آرا تجهیزات در مشهد و توسط شرکت داده پردازی فراتک در سال 1403 انجام پذیرفته است و یکی از نمونه کارهای طراحی وب سایت شرکتی/فروشگاهی فراتک به شمار می آید. در طراحی وب سایت شرکتی آرا تجهیزات سعی گردیده است خواسته های مشتری در عین زیبایی به طور کامل طراحی و پیاده سازی شوند.

اطلاعاتی درباره شرکت آرا تجهیزات

 شرکت آرا تجهیزات نزدیک به دو دهه است که با سرمایه بخش خصوصی در قالب شرکت سهامی خاص فعالیت خود را در زمینه تولید، تأمین و فروش تجهیزات صنعتی آغاز نمود.
 این شرکت با مشارکت و همکاری چند تن از جوانان تحصیل‌کرده و پرتلاش کار خود را شروع کرده و با عنایت پروردگار و سعی و تلاش مستمر توانست زمینه فعالیت خود را گسترش دهد و در زمینه‌های مختلف خدمات ارزنده‌ای را به مشتریان خود ارائه دهد.
 خوش‌نامی و اعتبار این گروه صنعتی از همان سال‌های نخست فعالیت آغاز شده و به طور روزافزون در مسیر پیشرفت قرار گرفت. علت اصلی این موفقیت پافشاری در ارائه خدمات مناسب، کالای باکیفیت و تکیه بر رضایت مشتری بوده است

درباره پیاده سازی وب سایت آرا تجهیزات

طراحی سایت شرکت تولیدی و صنعتی آرا تجهیزات که بعنوان تولید کننده انواع تجهیزات صنعتی از قبیل دستگاه‌های تهویه‌مطبوع، تجهیزات برودتی و حرارتی، سیستم‌های تصفیه آب و تجهیزات موتورخانه، تجهیزات آشپزخانه صنعتی فعالیت دارد، آرا تجهیزات یکی دیگر از نمونه کارهای طراحی سایت شرکتی/فروشگاهی فراتک می باشد که این طراحی سایت در مشهد صورت پذیرفته است. در طراحی سایت تجهیزات صنعتی آرا تجهیزات سعی شده از آخرین تکنولوژی های روز برنامه نویسی دنیا در زمان تحویل سایت بهره برده شود، به طوری که وب سایت از لحاظ طراحی جلوه های گرافیکی و افکت های منحصر به فرد بوده و یکی از نمونه کارهای طراحی وب سایت اختصاصی و ویژه شرکت فراتک در مشهد به شمار می رود.

در طراحی سایت شرکت تولیدی و صنعتی آرا تجهیزات از زبان برنامه نویسی C# استفاده شده است. از دیگر تکنولوژی های مختلف برنامه نویسی وب که در سایت شرکتی آرا تجهیزات بکار گرفته شده است میتوان به Jquery ,HTML5 ,CSS3 ,JavaScript ,Bootstrap اشاره نمود که استفاده از این تکنولوژی ها باعث بهبود کیفیت رابط کاربری سایت گردیده است.

تگ‌های‌مرتبط: سفارش سایت