جزئیات ویژه

فروشگاه آنلاین بازرگانی سپهران یکی از سایت های فروشگاه اینترنتی طراحی شده توسط داده پردازی فراتک در مشهدالرضا می باشد.

Web Design of Tamin Electric Online Store

https://taminelectric.com

تکنولوژی های مورد استفاده در سایت:

یکی از نمونه های طراحی سایت فروشگاه اینترنتی انجام شده توسط فراتک، وب سایت فروشگاه قطعات الکتریکی بازرگانی سپهران می باشد که پیاده سازی این سایت در مشهد و در سال 1395 توسط داده پردازی فراتک صورت پذیرفته است. این وب سایت فروشگاهی هم اکنون یکی از وب سایت های فعال در حوزه فروشگاه های اینترنتی محصولات الکترونیکی در اینترنت می باشد.

اطلاعاتی درباره فروشگاه الکترونیکی بازرگانی سپهران

سایت تامین الکتریک از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرد و افتخار دارد تا خدمات متنوعی به هم میهنان عزیز در سراسر کشور ارائه کند. از جمله ارائه مشاوره در خصوص تهیه کالای برق، طراحی تابلو برق، تامین کالا متناسب با بودجه، سطح انتظارات و علائق مشتری و ده ها خدمت دیگر.

تا این لحظه سایت تامین الکتریک برای بیش از 850 پروژه دولتی و خصوصی اقدام به تهیه و ارسال کالا کرده است. تمام تلاش واحد بازرگانی سایت تامین الکتریک بر این اصل استوار است که با توجه به ارتباطاتی که با کارخانه ها و واردکنندگان اصلی کالا دارد نیاز مشتریان را با کمترین سود بازرگانی تهیه و در اسرع وقت تحویل نماید. تامین الکتریک متعهد است تا با تجربه ای که در خصوص تهیه، نصب و بهره برداری از تجهیزات برقی دارد بهترین مشاور در کنار شما باشیم و به نحوی از وارد شدن خسارت مادی و معنوی به شما جلوگیری نمائیم. مطابق منشور حقوق مشتریان سایت تامین الکتریک، ارسال کالا به معنای پایان معامله نیست، بلکه سال ها در کنار شما خواهیم بود تا از کارکرد مطلوب کالای ارسالی مطابق با شرایط از پیش تعیین شده اطمینان حاصل کنیم. 

درباره پیاده سازی وب سایت فروشگاه آنلاین بازرگانی سپهران (تامین الکتریک)

این وب سایت که یکی از فروشگاه های اینترنتی آنلاین فعال در عرصه محصولات الکترونیکی در کشور است توانسته است با بهره گیری از پورتال فروشگاهی فراتک که این پروژه طراحی سایت در مشهد انجام گردیده است در طول چند سال فعالیت خود، جایگاه ویژه ای در عرصه فروشگاه های اینترنتی بدست آورد.
در طراحی سایت فروشگاهی محصولات الکتریکی تامین الکتریک از زبان برنامه نویسی C# استفاده شده است. از دیگر تکنولوژی های مختلف برنامه نویسی وب که در فروشگاه آنلاین بازرگانی سپهران بکار گرفته شده است می توان به java Scripts ,jQuery ,HTML ,CSS Bootstrap و Asp.net اشاره نمود که استفاده از این تکنولوژی ها باعث بهبود کیفیت رابط کاربری سایت فروشگاهی گردیده است.

تگ‌های‌مرتبط: سفارش سایت