جزئیات ویژه

سایت صنایع غذایی مکث تولید کننده محصولاتی از قبیل کیک و بیسکوییت توسط شرکت فراتک در مشهد مقدس طراحی گردیده است.

Website design maks

https://www.maxxfoodco.com/

تکنولوژی های مورد استفاده در سایت:

شرکت صنایع غذایی مکث یکی از شرکت های صاحب نام و پرآوازه در زمینه تولید محصولات کیک و کلوچه است که پیاده سازی سایت  محصولات غذایی مکثدر مشهد و توسط شرکت داده پردازی فراتک در سال 1403انجام پذیرفته است و یکی از نمونه کارهای طراحی وب سایت شرکتی فراتک به شمار می آید. در طراحی این وب سایت سعی گردیده است خواسته های مشتری در عین زیبایی به طور کامل پیاده سازی شوند.

درباره صنایع غذایی مکث

گروه صنایع غذایی مکث خود را متعهد به تولید محصولاتی سالم با بسته بندی زیبا و کیفیت مطلوب می داند. 
مشتـریـان و مصرف کنندگان وفادار همواره اصلی ترین سرمایه این گروه تلقی می شوند. خط مشی اصلی گــــروه احتـــرام و تـــوجه خـــاص به نظرات و سلایــــق مصرف کنندگان و مشتریـــــان گرامی و حداکثـــــرتلاش به منظور تامین نظر آنهاست.
-تولید محصولات سالم در صدر اهداف ،تعهدات و دغدغـه های ما قرار داشتــه و رعایت نکات زیـــر  تضمین کننـــده سلامت محصولات این گروه تولیــــــدی است.
-استفاده از بهترین و مرغوبترین نوع مواد اولیه .
-کنترل دقیق مواد اولیه خریداری شده و انجام آزمایشات دقیق کنترلی حین تولید که امکان تولیـد محصول در شرایط کاملا استانداردفراهم آورده ،خواص و ارزش
 غذایی مواد اولیه مصرفی در پروسه تولید کاملاً حفظ میگردد.

درباره طراحی سایت صنایع غذایی مکث

طراحی سایت شرکت صنایع غذایی مکث یکی دیگر از نمونه کارهای فراتک می باشد که این طراحی سایت در مشهد صورت پذیرفته است. در پیاده سازی سایت صنایع غذایی مکث سعی شده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در زمان تحویل طراحی سایت بهره برده شود. به طوری که از وب سایت از لحاظ طراحی جلوه های گرافیکی و افکت های منحصر به فرد یکی از نمونه کارهای طراحی وب سایت اختصاصی و ویژه ی شرکت فراتک در مشهد به شمار می رود.

لازم به ذکر است در این وب سایت طراحی فروشگاهی اینترنتی نیز لحاظ گردیده و شرکت صنایع غذایی مکث امکان بهره گیری از این طراحی فروش آنلاین، امکان فروش محصولات خود را در اینترنت نیز داراست.

در طراحی سایت محصولات غذایی شرکت صنایع غذایی مکث از زبان برنامه نویسی C# استفاده شده است. از دیگر تکنولوژی های مختلف برنامه نویسی وب که در سایت شرکتی مکث بکار گرفته شده است می توان به jQuery ,HTML ,CSS3 ,JavaScript اشاره نمود که استفاده از این تکنولوژی ها باعث بهبود کیفیت رابط کاربری سایت گردیده است.

تگ‌های‌مرتبط: سفارش طراحی سایت